Maison

North Beds fornøyd kundegaranti

Som ekstra sikkerhet for deg som kjøper ny seng, har vi introdusert en fornøyd kundegaranti på utvalgte senger. Det gjør at du kan endre fasthet hvis sengen føles for hard eller for myk. Ofte tar det litt tid å venne seg til en ny seng, og derfor vil vi at du skal prøve sengen i minst 30 dager. Etter 30 dager og opptil 90 dagers bruk, har du muligheten til å bytte til en annen komfort, forutsatt at modellen er mykere eller fastere enn den du valgte fra begynnelsen

Generell garanti

Garantiens omfang

Trerammer som følge av material- eller produksjonsfeil er dekket av en 25 års garanti.

Tråd brudd i fjær som følge av material- eller produk sjonsfeil er dekket av en 25 års garanti.

Motorer på justerbare senger er dekket av 5 års garanti.

Når garantien ikke gjelder

Hvis våre instruksjoner for bruk og vedlikehold ikke er fulgt.

Hvis produktet er brukt feil. Dette inkluderer feil eller dårlig vedlikehold av produktet. Den inneholder også et unormalt skittent og uhygienisk produkt.

Hvis produktet er endret eller reparert uten tillatelse fra North Beds.

Denne garantien gir ikke innehaveren av garantien ytterligere rettigheter til kjøps stede, i tillegg til vilkårene og betingelsene i garantien. Denne garantien begrenser imidlertid ikke kjøpersrettigheter i henhold til gjeldende lokale forbrukerlover.

Vilkår for garanti

Frem garantien din til kjøpsstedet.

Du må kunne vise kjøpsbevis for at garantien skal gjelde. Denne garantien, sammen med en gyldig kjøpskvittering, er kjøpbevis.

Garantien gjelder kun for reparasjon eller utskifting av produktet.

Hvis produktet eller deler av produktet er reparert i garantiperioden, vil garantiperioden ikke bli forlenget.

Vi tilbyr

Utvalget er kontinuerlig i utvikling og produkt spesifikasjonen kan endres over tid, slik at en eksakt samme seng som annonsert ikke er tilgjengelig. I dette tilfellet erstattes det annonserte produktet med et tilsvarende produkt. Det samme gjelder reservedeler når de repareres.

Ikke returner din seng uten å ha vært i kontakt med kjøpsstedet på forhånd.

Ved retur betaler kjøperen transporten til kjøpsstedet. Kjøpsstedet kan kreve kompensasjon for kostnader som opp står ved ugyldig klage.